Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help me meneer de agent

  • Arjen

    Hoi Iedereen,

    Is het bij jullie ook zo magertjes in de gallerie wereld?

    Ik zoek een nieuwsgroep voor beeldende kunstenaars omdat ik info/support wil rond het vinden van een “agent”, “rep”. Ik heb de energie nu niet of misschien gewoon niet de knowhow hoe een agent te vinden. Als jullie ideeen hebben…

    Die oorlogs/economie malaise knaagt aan me. Afgelopen weekend open studios in Tucson, krijg ik weer veel complimenten van sophisticated folks. Ondertussen slinkt het spaarvarken…Ik weet dat mijn werk beter zou verkopen als ik mijn voet in de juiste interior designer bureaus/galleries kan krijgen.

    Heeft iemand hier info rondom art(markteting)newsgroups? Iemand ook ervaring met ICQ en kunstenaars?

    Warme groet van een ietwat fragiel mannetje in Arizona,

    Arjen

  • willemijn

    Lieve schat natuurlijk is het hier(NL) ook misere, want iedereen knijpt hier de katjes uit de krullen van de boom… huh

    dus kom niet naar nederland, Bosart had gelijk: we draaien 1:1, zelfs de goedbedoelende tot kopen aangezette kunstlover draait lelijke euroduppies omenom. want welk modern werk is nou op voorhand meer waard in toekomst zeg nou zelf, welke mechanismen zijn daarop van toepassing? (jahaaa marktmechanismen natuurlijk, maar daarom is het hier ook magertjes snappie)

    dusss: chatten is ok maar verwacht niet dat die ene succesvolle kunstenaar zijn/haar geheimen aan jou prijsgeeft. hij/zij is niet gek(en ook niet goed).

    trouwens wat zijn “juiste interior designer bureaus/galleries”?

    toch eigenlijk alleen maar clubs die de juiste contacten op het juiste moment op de juiste plek benaderen? En die brengen, heel gehaaid, en om niet kunstinhoudelijke redenen het arme werkje van A >>>> B, waarbij X aan de strijkstok blijft hangen. althans zoiets, toch?

    nou ja Arjen ik denk dat je het allemaal zelf wel het beste weet uiteindelijk ben jij de meest succesv$lle van ons….

    trouwens ik liet jouw site aan bevriend beeldend kunstenaar zien en die gaf me een woord: ontvankelijkheid.

    zo, das wat anders dan een agent : -)

    .

  • Arjen

    Hoi Willemijn,

    ASID= Am. soc. of Interior Designers ASID.org

    30.000 leden. Ik ga kijken of ik via hun online fora mijn werk kan promoten.Nee, ik verwacht geen free lunch, maar gewoon iemand die een reputabele agent kent ipv de legio pretenders online die cash vooraf vereisen…

    Wat lief dat je mijn werk liet zien, de nieuwe site?

    Hoe gaat het met je rug? Warme hug, en ook eentje aan Paul. Als je RV's tel. nummer nodig hebt, I've got it…

    greets, Arjen

  • rv wegens banning via DQ.Bosar

    beste Arjen,

    kom je ook naar de startkabel (www.startkabel.nl) en wel naar het kunstforum? ik ben daar weer rv. judith en ik zijn permanent geband door de startpagina vanwege kritiek op reiki-zeiki. de startkabel is de konkurrent en een afsplitsing van de startpagina. het forum is niet mooi in lay out. maar enfin. het is altijd meer dan niets. en neem onze vriendjes mee, pleazzzzz,

    je kunstfilosoofje

    :)