Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zucht van Verlichting..!!!

  • Arty d'Artagnan

    Vandaag heb ik geprobeerd een reactie te plaatsen op een bericht bij het kunstforum van Startkabel.nl.

    Dit is niet gelukt want er wordt daar blijkbaar ook censuur toegepast zonder dat de deelnemers daarvan op de hoogte zijn, vandaar dat ik hieronder het bericht zal plaatsen het is mij namelijk bekend dat een aantal deelnemers niet genoeg hebben aan dat prikbord en uit een soort wanhopig nostalgisme vaak hier terugkeren om wat te mediteren over vroegere dagen toen het prikbordfenomeen nog wel als aangenaam werd ervaren, jammer voor deze simpele lieden prikborden is al lang niet leuk meer en zeker niet bij startkabel.nl

    Aan Roxanne,

    Het vervelende van een anonieme post is inderdaad dat mensen uit een soort zelfverdediging moeten reageren terwijl zij dat eigenlijk niet willen, vandaar mijn reactie op Roxanne's berichtje.

    Ik heet geen “zucht”en mocht met die zielepoot mijn persoontje bedoeld worden kan ik je meedelen dat ik wat dat betreft een andere mening heb, het lijkt mij zieliger als ik zie hoe hier een aantal makke schaapjes die zich kunstenaar wanen zitten te wachten tot hun Goeroe weer eens wat verbaal voedsel brengt, hun geblaat om aandacht is bijna genant te noemen.

    Dit prikbord bevalt mij niet, er wordt nog erger gecensureerd als bij kunstenaars.startpagina.nl bovendien vindt ik de lay-out en manier van posten niet prettig de deelnemers zijn mij inmiddels té bekend waarschijnlijk en hebben zeker op kunstgebied mij niets zinnigs meer te melden vandaar dat mijn afwezigheid daardoor simpel genoeg te verklaren valt.

    Ik hoop dat een en ander wat duidelijker is nu, ik wens jullie veel succes en wat meer publiek hier al denk ik dat het niet mee zal vallen, dit prikbord wordt al een jaar gemeden als de pest door werkelijke kunstenaars en dat zal rv jullie vast niet vertelt hebben.

    Het hoe en waarom ja daar moeten jullie zelf dan maar achter komen.

    Mocht je soms denken dat die zielepoot zonder de nodige aandacht zit moet ik je helaas wederom teleurstellen, ik zit niet stil en heb al geruime tijd gewerkt aan een werkelijk goede manier tot communicatie voor kunstenaars onderling, het gaat nog niet best want mijn Club heeft slechts tien(10) leden maar die kunnen in ieder geval wel ongecensureerd communiceren zelfs via de chat waar ook dankbaar gebruik van wordt gemaakt

    Hopende dat je nu begrijpt dat deze zielepoot in ieder geval best zonder jullie aanwezigheid kan en een verzoek aan “zucht”graag naam en toenaam ik heb weer eens genoeg gezegd op dit kloteprikbord..!!!http://get-me.to/ArtysPlace

    Het mag nogmaals duidelijk zijn dat bovenstaand bericht eigenlijk geplaatst zou moeten worden bij het forum van startkabel.nl maar door censuurpraktijken blijkbaar niet door de beugel kon, men houdt daar niet van kritiek blijkbaar en zijn de meeste hier vertrokken deelnemers wat dat betreft prima op hun plaats..!!!

  • Arty d'Artagnan

  • Paul Broekman

    Het is jammer dat de meeste prikborders van het kunstenaarsprikbord verdwenen zijn naar de startkabel. Ook is het vreemd dat er hier geen andere kunstenaars of verwanten zijn die hier hun schrijven achterlaten. Ik kom tot de conclusie dat AJ het nog niet zo slecht deed met zijn prikborden. Daarom blijft het jammer dat ie ermee is opgehouden. Het eeuwigdurend gemekker van Rv en J tegen alles wat met new age en/of reiki te maken heeft is stront verveldend aan het worden, iedereen kent hun stokpaardjes nu wel, tot censuur had het echter niet mogen leiden. Met kunst heeft het ook niets te maken en met woordkunst ookal niet.

    Het wordt wel wat duf, afgezaagd en slap zo. Dirk schreef 't nu ook. En hij kan een hoop hebben!!!!

    Groeten

  • Kinky1985

  • Kinky1985

    Kan hier ook een link geplaatst worden?

  • Kinky1985

  • Kinky1985

    test>http://wakeup.to/artysgame

  • Kinky1985

  • Kinky1985