Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kunstenaar Jan den Hertog, Rotterdam 1928

  • Mariel

    Ik heb een beeldje in mijn bezit gemaakt door Jan den Hertog uit Rotterdam.

    Beeldje is gemaakt in 1928 en komt uit een oud huis in de 1e Pijnackerstraat.

    Wie kan mij meer over deze Jan den Hertog vertellen???

  • Dennis den Hertog

    beste mariel,

    ik had een bericht gestuurd maar ik weet niet of deze is aangekomen want dit deed ik via mijn mobiel,

    maar het beeldje dat je hebt is van me opa ik typte zijn naam in en kreeg dit,hij was goed in muziek en in kunst mijn moeder heet elly den hertog en we zouden graag het beeldje terug willen(als u wilt, betalen we er voor want we willen het heel graag terug hebben)hij pas overleden dus willen dit familie stuk graag terug want we hebben niet zoveel herinneringen van hem:( dus wilt u het alstublieft terug geven,we hebben het bewijs dat hij mijn opa is en mijn moeders vader en we hebben een paar foto's van hem jammer genoeg niet veel en me moeders paspoort natuurlijk. het is voor de rest niet veel waard want hij was geen grote kunstenaar hij verdiende er zijn brood mee, dit is mijn nummer 0653319678

    bel dit alstublieft dan leg ik het verder uit en kunnen we misschien een afspraak maken om het beeldje op te halen als u er afstand van wilt doen

    wij zouden u heel erg dankbaar zijn als we dit weer in bezit mogen hebben.

    ik hoop dat u het begrijpt

    en er de moeite voor wilt nemen

    alvast van hartelijk bedankt,

    Mvg Dennis & Elly den Hertog

  • Dennis den Hertog

    Mariel Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb een beeldje in mijn bezit gemaakt door Jan

    > den Hertog uit Rotterdam.

    > Beeldje is gemaakt in 1928 en komt uit een oud

    > huis in de 1e Pijnackerstraat.

    > Wie kan mij meer over deze Jan den Hertog

    > vertellen???

    beste mariel,

    ik had een bericht gestuurd maar ik weet niet of deze is aangekomen want dit deed ik via mijn mobiel,

    maar het beeldje dat je hebt is van me opa ik typte zijn naam in en kreeg dit,hij was goed in muziek en in kunst mijn moeder heet elly den hertog en we zouden graag het beeldje terug willen(als u wilt, betalen we er voor want we willen het heel graag terug hebben)hij pas overleden dus willen dit familie stuk graag terug want we hebben niet zoveel herinneringen van hem dus wilt u het alstublieft terug geven,we hebben het bewijs dat hij mijn opa is en mijn moeders vader en we hebben een paar foto's van hem jammer genoeg niet veel en me moeders paspoort natuurlijk. het is voor de rest niet veel waard want hij was geen grote kunstenaar hij verdiende er zijn brood mee, dit is mijn nummer 0653319678

    bel dit alstublieft dan leg ik het verder uit en kunnen we misschien een afspraak maken om het beeldje op te halen als u er afstand van wilt doen

    wij zouden u heel erg dankbaar zijn als we dit weer in bezit mogen hebben.

    ik hoop dat u het begrijpt

    en er de moeite voor wilt nemen

    alvast van hartelijk bedankt,

    Mvg Dennis & Elly den Hertog

    p.s of stuur een mailtje naar robvanwijngaarden@planet.nl (mijn vaders email)

  • Dennis

    nogmaals zou ik het fijn vinden als u hierop zou antwoorden mijn moeder is nog steeds zenuwachtig sinds ze dit heeft gevonden nogmaals de tekst:

    > Ik heb een beeldje in mijn bezit gemaakt door Jan

    > den Hertog uit Rotterdam.

    > Beeldje is gemaakt in 1928 en komt uit een oud

    > huis in de 1e Pijnackerstraat.

    > Wie kan mij meer over deze Jan den Hertog

    > vertellen???

    beste mariel,

    ik had een bericht gestuurd maar ik weet niet of deze is aangekomen want dit deed ik via mijn mobiel,

    maar het beeldje dat je hebt is van me opa ik typte zijn naam in en kreeg dit,hij was goed in muziek en in kunst mijn moeder heet elly den hertog en we zouden graag het beeldje terug willen(als u wilt, betalen we er voor want we willen het heel graag terug hebben)hij pas overleden dus willen dit familie stuk graag terug want we hebben niet zoveel herinneringen van hem dus wilt u het alstublieft terug geven,we hebben het bewijs dat hij mijn opa is en mijn moeders vader en we hebben een paar foto's van hem jammer genoeg niet veel en me moeders paspoort natuurlijk. het is voor de rest niet veel waard want hij was geen grote kunstenaar hij verdiende er zijn brood mee, dit is mijn nummer 0653319678

    bel dit alstublieft dan leg ik het verder uit en kunnen we misschien een afspraak maken om het beeldje op te halen als u er afstand van wilt doen

    wij zouden u heel erg dankbaar zijn als we dit weer in bezit mogen hebben.

    ik hoop dat u het begrijpt

    en er de moeite voor wilt nemen

    alvast van hartelijk bedankt,

    Mvg Dennis & Elly den Hertog

    p.s of stuur een mailtje naar robvanwijngaarden@planet.nl (mijn vaders email)

  • lydia Grabijn

    Ik heb ook een beeldje van Jan den Hertog Gesigneerd R.dam 1928

    Het is een kindje met blonde krullen wat op een stoel klimt

    Afmeting 30-14-14

    kleuren bruin - bruinrood - soort blauw.

    De verf of glazuur begint af te bladderen dus zou ik graag weten hoe ik het kan (laten) opknappen

    Wie weet er iets van

  • lydia grabijn

    Beste familie,

    het beeldje wat ik beschreef is van mijn man, Hij betaalde er op een veiling nog veel geld voor.

    Hij weet niet meer hoeveel maar is er nu erg aan verknocht.

    Beloofde het ook aan zijn dochter als erfstuk.

    Voor u verdrietig maar hij wil het absoluut niet afstaan.

    Vriendelijke groet

  • john jansen

    HALLO DENIS

    ik ben een beeltje aan het verkopen op marktplaats van jan den hertog Rotterdam 1928, kind klimt in stoel

    leuk als het in de familie blijft als we er uit komen, weet niet of dit aan komt,als het aankomt hoor ik het wel groeten john

  • Miranda

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om al u berichten met dit telefoonnummer te verwijderen.

    Word regelmatig gebeld en vragen ze naar Dennis