Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

atelierruimte in amsterdam

  • Elisabeth Kleerekoper

    Beste mensen, ik heb een atelierruimte met grote buitenruimte in amsterdam, waar ik op dit moment geen gebruik van maak, wat ik heel jammer vindt. Het liefst zou ik het geheel nieuw leven in willen blazen, door met een aantal enthousiaste en inspirerende mensen aan de slag te gaan. Klinkt wat vaag he?

    Ik wil dus graag betrokken raken bij initiatieven van beeldende kunstenaars met ideeën en de nodige vitaliteit om dat te realiseren. Daarvoor wil ik mijn atelierruimte aanbieden tegen gedeelde kosten. Mocht ik daarvoor geen geinteresseerden vinden, biedt ik mijn atelier tijdelijk( ong.1 jaar) aan als atelier-woonruimte tegen een huur van 600,00 euro p.m. inclusief. Alles is aanwezig; keuken met inventaris, 2 pers.slaapruimte, douche, WC, wasmachine etc. plus grote (verwaarloosde)tuin met bomen. Geschikt voor 2 personen.

    Je kunt me bereiken op tel.nr. 020-6207660 of mobiel 06-47982863

    Met vr.groet, Elisabeth

  • kyra

    Hoe bedoel je betrokken raken bij initiatieven ? Ik snap niet zo goed wat je wil met je eerst verhaal. Bedoel je een samenwerkings verband?

    Het 2e verhaal van het verhuren is wel duidelijk hoor :)

  • dirk

    Ja vertel eens hoe je dat ziet elisabeth?

  • Nellen Edens

    Hallo Elisabeth,

    Ik zie hier een hele oude advertentie van een atelierruimte.

    Ik ben nog steeds op zoek naar een fijne ruimte en denk, ik schrijf je toch even. Wie weet is de ruimte inmiddels vrij of weer verhuurbaar.

    Als dat zo is, hou ik me van harte aanbevolen

    Hartelijke groet,

    Nellen Edens.

    tel: 0611525837 / 0636464380

  • Anne Eva Margriet Brink

    Goedemorgen,

    Wij zijn twee studenten van de kunstacademie in Arnhem en aankomende twee maanden zijn wij bezig met afstuderen. (we wonen beide in Amsterdam)

    Is er een mogelijkheid om de werkplek te delen en ook voor zo'n korte periode?

    Mvg,

    Anne Eva Brink en Niels Bon

  • Peter Boom

    Beste Elisabeth,

    Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Is de ruimte al verhuurd? Ik ben zeer geinteresseerd!

    Vriendelijke groet,

    Peter Boom

    06 29412453

  • Sjaak van der Woude

    Beste lezer,

    Ik ben op zoek naar ca. 50 m2 meter atelierruimte voor mijn glaskunstwerkzaamheden. Het liefst met veel daglicht.

    Huurprijs maximaal ca. €300,-

    Graag mailen of bellen naar 0639021635