Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Retourzending SPAM....

  • Ary Barendrecht

    Nadat de zich noemende DQ.Bosart grote hoeveelheden spam vanaf dit prikbord met gebruikmaking van mijn naam op het prikbord van de kunstbus heeft gedeponeerd heb ik onderstaand bericht bij de kunstbus achtergelaten, de reden dat ik het hier ook plaats is dat de hier aanwezige webmaster weet met wat voor soort mens hij hier te doen heeft, het lijkt mij dat als hij zijn prikbord nog enige levensvatbaarheid wilt laten hebben dat er op zijn minst wat maatregelen moeten genomen worden….

    Ik hoop dat U beseft dat dergelijke praktijken bijzonder irriterend kunnen zijn.

    Groetend:Ary Barendrecht.

    Blijkbaar zijn de maatregelen tegen spammers niet afdoende gebleken, ik hou het voorlopig voor gezien, heel gezellig en informatief af en toe hier, één vervelend figuur kan dus een hele community verzieken, de paradox is dat dezelfde persoon eerst vijf prikborden om zeep helpt, hierna deze plek uitkiest en toch verontwaardigd uitblaat dat het natuurlijk door anderen gebeurd.

    Heel nadrukkelijk wil ik stellen dat de persoon die daarvoor mijn naam gebruikt, niets met mijzelf van doen heeft, hopelijk zal de webmaster Guus hier duidelijkheid scheppen door de I.P. nummers na te trekken.

    Ik wil hier niet als een vervelende misantroop te boek staan, die hebben wij hier blijkbaar als het paard van Troje toch binnengehaald.

    Groetend en

    geplaatst door: Ary Barendrecht

  • Ardt