Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

weer gesloten?

  • DQ.Bosart

    Is de zaak weer eens dicht AJ?

  • willemijn

    tref ik jou hier…

    'k heb t net ontdekt dit prikbord.

    hier dan maar verder gaan? hoe lokken we de anderen?

    weet jij trouwens waarom het andere bord gesloten is?

    en: AJ is van dit prikbord geen meester, maar Emiel Landkroon.

    groetjes www.wbouman.com

    en vooral kopen mensuh, na t kijkuh, ga naar mn prijslijst, en dan worden mn bijdrages wat inhoudelijker hiero!!!

    (gaat het hier ook over kunst?)

  • Arty d'Artagnan

    Pfffff…….

  • DQ.Bosart

    Ja Willemijn het geleuter gaat hier ook gewoon door, maar alleen over kunst met betrekking tot geld dus je hebt het goed begrepen meteen je prijskaart erbij, Ary ook alert direkt zijn prijslijst.

    Ik denk dat het gezeur over sex AJ weer eens te gortig werd, die renate bakte ze weer eens bruin, als die gek voor de klas staat vreet ik mijn schoenzolen op, levensgevaarlijk dat kreng.

    Wat is jou doel met kunst Willemijn?

    Groeten DQ.Bosart

  • marcus

    wat fijn om jullie hier weer aan te treffen!

  • Arty d'Artagnan

    Zo kom je op de reuk van de dollar af, nou er valt hier nix te verdienen hoor vriend, koop eerst zelf eens wat kunst, op dat meegegluur zit ik niet te wachten zeker niet van een oversexte debiel..!!!

  • Renate

    als je hem mailt krijg je een keurig antwoord terug

  • Arty d'Artagnan

    Oh ik zie het al, meer “belangstellenden” als kunstenaars dus weer, de ondergang van dit prikbord staat ook al vast door de ongetwijfeld superieure inbreng van jullie “belangstelling” voor Kunst.

    Wie moet wie mailen voor een keurig antwoord dan wees eens een beetje duidelijker daaromtrent je begint alweer met je mystificaties die nergens op slaan, man en paard noemen hier het gaat nu over kunst en geld en zover ik weet zijn jullie beiden geen kunstenaars dus de relatie tussen geld en kunst lijkt mij geen onderwerp waar jullie een zinnige bijdrage aan kunnen leveren, doe ons een plezier en ga ergens anders de draad verzieken dan hebben de kunstenaars ook eens een eigen plaatsje op HetNet.

    Bij M.S.N. is plaats genoeg voor de doorsnee burger met “interesse” voor kunst.

    Ik ben wel klantvriendelijk maar zeker niet meer vriendelijk voor “geinteresseerden”.

    Jullie hebben al genoeg verziekt, opsodemieteren wat mij betreft.

    Of wordt betaald lid van een KunstClub, doe je ook nog eens wat wezenlijks voor de KUNST en heb je het volste recht om een forum te bestoken met jullie gezeik..!!!

  • DQ.Bosart

    Nou dan ben ik benieuwd naar dat antwoord van hem aan jou Renate, het is niet veel soeps wat je telkens te berde brengt, ik vind je een schaamteloos en waardeloos mens met je laffe geleuter.

    DQ.Bosart

  • DQ.Bosart

    Leuk Marcus dat je er weer bent.

    DQ.Bosart