Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld en Cammunism..

  • Arty d'Artagnan

    Ja nu we het toch eens over geld gaan hebben, wat denken jullie eigenlijk van het feit dat men overal op het net geld gaat vragen voor bewezen diensten, wil men een artikel over bijvoorbeeld kunst openen, eerst inbellen en betalen, een videofilmpje bekijken of muziek eerst betalen, zelfs HetNet met zijn Clubcircuit heeft ook het idee wat graantjes mee te pikken, degene die geen lid is van HetNet moet eerst inbellen en betalen voor men in eén der clubs zelfs toegang kan krijgen, heel exclusief hoor alleen zijn de feiten dat er na invoering van dit systeem bijna geen bezoeker meer te melden is geweest men zit er dus duidelijk niet op te wachten, jammer voor mijn Clubkas die zo goedgeluimd door HetNet beschikbaar is gesteld maar ik denk dat mijn Club wel het langste leven heeft gehad.

    Wel zo rustig want operator van een dergelijk concern is bijna een dagtaak die ik liever besteedt aan het vervaardigen van een geplande nieuwe virtuele serie Cammunistisch getinte pamfletten die binnenkort overal zullen opduiken op het Net.

    Maar een prijskaartje, geen idee wat en hoe ik dat er aan zou moeten hangen, ik kijk dus even in de broodtrommel en mocht de inhoud tegenvallen zal ik ergens een paar keukentjes of badkamertjes moeten gaan witten, decoratiewerk dus…

    Groetjes en Houdt Moedt..!!!

  • DQ.Bosart

    Het zal tijd worden dan kunnen in ieder geval alleen mensen met geld nog wat tegen elkaar zeggen, lui zonder poen en toch een grote mond liggen er bij voorbaat uit, ik vind het prima, opdonderen met die arme luizen.

  • Arty d'Artagnan

    Bravo, zo denk ik er ook over laat nu de “belangstellenden” maar eens tonen tot hoever hun “belangstelling” strekt de kunstenaar als bezienswaardigheid of gespreksonderwerp lijkt mij wel aardig als er wat verdiend kan worden voor de rest kan de “belangstelling” van deze leken mij gestolen worden zeker na de sluiting van inmiddels het zesde prikbord wat grotendeels te wijten is geweest door de aanwezigheid en bemoeizucht van genoemde “belangstellenden” ..!!!

  • Vib-Razor

  • Ardt

  • DQ.Bosart

    begin je nu ook al een zelfgesprek met gejatte IP??? hahahaha

    nou ik vanzelf bijgehouden met jouw/mijn woorden dus….slim…. nog maar een beetje tekst maar van mijzelf over meneer Robbert Roos hoofdredacteur van het kunstmaandblad "Kunstbeeld:

    Zijn paleis(blauwe feniks.nl) waar ik dus op beweerde dat wat hij zei…. de nieuwe kleren van de keizer waren,…. concept en conceptbeeld…. zijn volkomen onzin onderwerpen als het om beeldende kunst gaat, daar schijn jij geen @!#$ te begrijpen en daarom ben ik ook zo tekeer gegaan tegen Art omdat hij een kerkje aan het stichten is, gewoon geheimzinnig doen om gewone mensen uit te schakelen….

    dacht jij nu werkelijk dat ie iets te vertellen heeft wat nieuw is?

    Beeldende kunst wordt slechts in een vorm gegoten beeldende vorm, hij en de uitgevers-galerie en museumkliek wil er een circus van maken om de kwijnende beeldende kunst (die inmiddels dus echt van iedereen is) een economisch doorstart te laten maken….dus gooien we koeien uit een helikopter als kunst, @!#$ we paard als kunst, sturen we een roestvrijstalen paletje de ruimte in, laten we een namaakjongetje op een scootertje door de museumzalen rijden et cetera et cetera…

    Ik val die rotzooi aan en hij is narrig omdat ik zijn belang aanval, zijn belang is chef te zijn van een kunstmaandblad die veel bladen moet verkopen en ik snuffel een tweede belang dat de uitgeverijen via internet gaan werken, daarvoor zijn er al quizzen waar je geld kunt verdienen zelfs en zo is er dus al een Wie O Wie als experiment….enfin zoek zelf de andere belangen maar want ik ga aan het werk

    Doeiiiiiii dirk