Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kunstenaar

  • Sjalien Sjulè

    Een Kunstenaar loopt door de binnenstad van Zierikzee.

    Hij ziet op een gegeven moment in de etalage van een antiquair

    een bronzen kat staan.

    Hij loopt de winkel in en vraagt aan de verkoper wat de kat moet kosten.

    De verkoper zegt 100 euro voor de kat en 100 euro voor het verhaal.

    De Kunstenaar zegt: doe mij alleen maar de kat.

    Hij loopt met zijn nieuwe aanwinst naar buiten richting zijn auto.

    Plotseling hoort hij gemiauw achter zich.

    Hij kijkt om en ziet zo'n 30 katten achter zich.

    Bij de auto aangekomen is het aantal katten al opgelopen tot 100.

    Hij stapt in zijn auto en rijdt richting de haven van Zierikzee.

    Daar aangekomen ziet hij dat er al 500 katten meegelopen zijn.

    Tijdens het wandelen naar de kade komen er nog steeds katten bij, het zijn er

    inmiddels al 1000 en ze komen allemaal dichterbij.

    De Kunstenaar raakt een beetje in paniek en gooit de bronzen kat in het water.

    Alle katten springen er achteraan en een paar minuten later zijn ze allemaal

    verdronken.

    De Kunstenaar gaat terug naar de winkel.

    Binnengekomen zegt de winkelier: je komt voor 100 euro zeker het verhaal kopen.

    Nee, zegt de Kunstenaar, maar heb je ook een bronzen Ary Barendrecht??????

  • Arty d'Artagnan

    …..Nee dat niet, zegt de winkelier, wel heb ik hier iets onder de toonbank wat U als gereformeerd Kunstenaar wel zal bevallen, dan moet U er wel deze koptelefoon bij kopen voor vijfenzestig (65) Euro want ik heb gehoord dat de meeste Kunstenaars nogal DOOF zijn..!!!

  • Sjalien Sjulè

    But the deaf artist paint great stuff….

    You……

    That's the difference.

  • Arty d'Artagnan

    Wat zeg je..?

  • DQ.Bosart

    Beste Dirk,

    Judith en ik hebben weer een totale ban.

    Ik stuurde Jeroen Paternoster, abuse webmaster, zo juist onderstaand bericht. Als je wilt, mag je het op de prikborden plaatsen.

    ————————————————-

    Jeroen,

    bij deze een ultimatum.

    Je hebt tot morgen, woensdag 20 november 2002, tot 20.00 de tijd om óf op te stappen als abuse webmaster en/óf om je excuses in het openbaar aan ons aan te bieden en de ban op te heffen. Aan jou de keuze.

    Mocht je weigeren op te stappen en/of in gebreke te blijven ons genoegdoening te schenken, dan volgen er legale acties tegen jou en de Startpagina BV. Illegale acties behoren bij figuren als Aart Tuynman, die nu provocatieve,crypto-antisemitische berichten plaatst op de prikborden

    Je doet aan laster, verkrachting van de vrijheid van meningsuiting en steun aan extremisten. Dat kan en mag niet.

    Dit bericht wordt ook verstuurd aan anderen zodat zij weten wat er gaande is,

    Judith en Poor Sceptic.

    ———————————————–

    Poor Sceptic, ook namens Judith

    :)

  • willemijn

    ik heb geprobeerd daar te posten maar dat kan niet.

    of omdat dat prikbord ‘gesloten’ is,

    of omdat mijn IP nummer daar bekend is.

    geen idee

    in elk geval mijn bericht is wel verstuurd maar verscheen niet in de thread.

    groets

  • Arty d'Artagnan

    Kan mij iemand vertellen wat dit met Kunst en Geld te maken heeft..?

    De bijbel kan mij gestolen worden alsook het gezemel er over op een voor zover ik weet ander prikbord, voor degene die er een spel van maken prikborden te laten sluiten zoals Judith en P.S. alias R.V. alias nog wat koosnaampjes, veel succes en zorg maar dat dit prikbord ook dicht gaat, ik baal van jullie burgelijke gezeik..!!!

  • Sjalien Sjulè

    Repeat:

    Zijn hartstocht houdt niet op en boet niet aan felheid in voordat hij het eigenlijke wezen van de dingen aanraakt met het deel van zijn psyche dat bestemd is zo iets aan te raken omdat hij ermee verwant is.

    En zo,n iemand kan niet van leugens houden, want zijn waarheidsliefde gaat voorop zoals zijn gezond verstand en goed karakter ,gekenmerkt door zelfbeheersing.

    En daar zo,n aanleg met al die kwaliteiten bijzonder weinig bij de mensen voorkomt

    Kies ik voor deze Das…die niet loslaat eer hij voelt dat zijn tanden elkaar raken en de botten doormiddenbreken.

    Zijn naam is:Ronald Zijn Kunst is het woord.

    Sjalien

    Enne Arty d'Artagnan wat wil je nu bewijzen met dat stuk Rembrandt en Geld..?

    Is dat de opwinding van jou z.g.n frisheid en

    je ontroerende onschuld……!

    Zodat je kan zeggen na al je gerotzooi,en spelletjes waar je anderen van beticht ,kijk mij toch eens

    ik ben serieus…..?

  • willemijn

    Ha Sjalien

    weten anderen behalve jij, Paul, Avery, Bosart en ik van dit prikbord?

    ik ben rv's emailadres kwijt hij is recentelijk overgegaan op adsl dus is zijn adres verandert. (trouwens morgen is hij jarig…).

    en natuurlijk is Avereis geforceerde verhaal over Rembrandt en Geld onzin. Deze man moet zich manipulerend manifesteren anders is hij Dood…

    En ja natuurlijk moet rv woorden gebruiken.

    Ik weet niet hoe het hiero zit, maar het Woord & Kunst zijn Communicatie en Economie is voorwaarde tot leven, dus moet het Mogen Kunnen gaan over de Communicatie als voorwaarde voor het bestaan van Economie.

    aldus aldus

  • Sjalien Sjulè

    Fore the birthday man…….Ronald

    Buy for yourself a bottle of birthday red, FRENCH red at that.

    Who was it that said the vine was the fruit of my body and when you partake,

    you are drinking my blood?

    Well, drink Judith blood for your birthday and live

    well.

    With love Sjalien