Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Henk Sirach

  • Marcel

    Wie kan mij meer vertellen over kunstschilder Henk Sirach.

    Ik weet dat hij in de 70'er jaren woonde in Nieuw Unicum te Zandvoort.

    Hij schilderde voornamelijk surrealistisch en bij mijn weten verkocht hij zijn werken met name in het westen van het land.

    Alvast dank voor de reactie(s).

  • rob

    Hallo Marcel,

    Henk Sirach was een oom van mij , ik bezocht Henk regelmatig in nieuw unicum

    Sinds kort hebben wij weer contact met zijn dochter.

    Zie nu de datum van je bericht typisch dat ik dit niet eerder ben tegengekomen.

    Wellicht dat je vraag niet actueel meer is,verkies een e.v.t contact per E-mail

    Groeten Rob

  • marcel

    Beste Rob,

    Ik hoop dat je de reactie leest. Ik ben nog steeds op zoek naar informatie.

    Op 20 juni a.s. is er een reunie van nieuw unicum. Ter gelegenheid daarvan kwam alles weer boven uit de 70\er jaren.

    Ik ben zelf in het bezit van een schilderij van Henk, dat hij in 1973-1974 in opdracht van mij geschilderd heeft. Je wilt graag contact per e-mail, maar ik heb de jouwe niet.

    Marcel Derkink

  • Rob Kok

    Hallo Marcel

    Lees bij toeval je reactie is mijn e-mail dan niet zichtbaar voor jou?

    Ik weet niet hoe dat werkt bij dit soort prikborden.

    Laat maar weten hoe ik jouw kan contacten, ik hoor het wel

    Groeten Rob

  • Marcel Derkink

    Beste Rob,

    Leuk dat je hebt gereageerd. Op 20 juni a.s. hebben we een reünie van Nieuw Unicum en dan zal Henk zeker weer ter sprake komen.

    Ik kan geen e-mail adres van je zien in dit prikbord.

    Daarom hierbij mijn e-mail adres. Dit is niet mijn prive adres, maar dat van onze mozaiekstudio Chic Mosaique.

    Het mail adres is: info@chicmosaique.nl

    Ik hoop van je te horen.

    groeten

    Marcel Derkink

  • marcel derkink

    Beste Rob,

    Leuk dat je hebt gereageerd. Op 20 juni a.s. hebben we een reünie van Nieuw Unicum en dan zal Henk zeker weer ter sprake komen.

    Ik kan geen e-mail adres van je zien in dit prikbord.

    Daarom hierbij mijn e-mail adres. Dit is niet mijn prive adres, maar dat van onze mozaiekstudio Chic Mosaique.

    Het mail adres is: info@chicmosaique.nl

    Ik hoop van je te horen.

    groeten

    Marcel Derkink