Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Atelier te huur gevraagd omgeving Tilburg

  • Liz

    Ik ben op zoek naar een atelier in de omgeving van Tilburg. Ik maak voornamelijk olieverfschilderijen. Liefst zuidelijk, rustig gelegen. Eventueel in combinatie met woonruimte.

    Voorzieningen: water, toilet, eventueel een klein keukentje.

  • katinka

    probeer de stichting ateliers in carré of in centrum noord zit het Marenhuis, daar hebben ze nog een heleboel atelierruimte vrij staan tegen een redelijke prijs én ze vragen momenteel een beheerder voor hun pant wat inhoud wonen+werken+het pand beheren voor 300 euro per maand . Gemeente bellen wil ook nog wel eens handig zijn.

  • katinka

    graag gedaan hoor!

    Staat je werk ook ergens online?

  • hans van uden

    Hallo Liz, hoe groot moet je atelier zijn. Ik heb nog twee ruimtes te huur vlakbij centrum tilburg van circa 30 en 60 m2.

    groet, hans van uden

  • Jacob van der Linden

    Hallo Hans,

    Ik ben erg geinteresseerd in een atelier van 30m2, om met een andere kunstenares in te werken. Als je nog iets hebt dan hoor ik het graag!

    Jacob van der Linden

  • hans van uden

    Hallo Jacob, per 1 augustus komen er twee ruimtes vrij naast elkaar, 30 m2 en 50 m2 in Tilburg, verwarming aanwezig en gebruik van keuken en toilet en aparte watervoorziening in ruimte van 30 m2, mijn tel. nr. 06 28 82 64 82, groet hans

  • hans van uden

    hallo Liz, ik heb atelierruimte in tilburg vlakbij het centrum vanaf 10m2 , 20 m2 of meer,

    mijn tel. nr. 06 28 82 64 82 gr, hans van uden