Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kunstenaar/ student/ beginnend kunstenaar gezocht

  • wendy

    Hallo,

    Ik werk op een kinderdagverblijf die geinspireerd is op reggio emilia, ik weet niet of dit bij jullie bekend is, maar dit houdt ondermeer in dat we een atelier hebben met veel materiaal die de kinderen moeten uitdagen om mooie dingen te creeren.

    Nu komt mijn vraag wij zijn opzoek naar een kunstenaar/ student/ beginnend kunstenaar die een paar keer per maand met de kinderen het atelier in wil duiken en de kinderen diverse materialen aanbied en nieuwe technieken laat zien en evaren. ben jij zo iemand, of weet jij waar ik deze advertentie beter kan plaatsen.

    mail mij dan

    groet wendy

  • Magdeleen

    Beste Wendy,

    Het zou helpen als je vertelt waar dat atelier staat. Zelf ben ik niet goed in dat soort workshops geven, maar een vriendin van mij wel, en zij heeft er veel ervaring mee, en ik weet dat ze op zoek is naar een nieuwe bijbaan. Wij zitten in Rotterdam, en jij???

    Groetjes Magdeleen

  • wendy

    wat dom zeg…..de plaats vergeten. wij zitten in hengelo ov

    groetjes

  • RJ

    hallo wendy,

    Ik ben erg geinteresseerd in dit project. Ik heb net drie jaar kunstacademie gedaan, maar ben nu gestopt. Ik woon in Enschede, dus misschien wel handig.

    Kun je mij wat meer vertellen? Misschien hoe oud de kinderen zijn en wat meer info over wat precies de bedoeling is?

    Ik hoop je te kunnen helpen,

    Reina

  • Igor Babiouk

    Hallo daar.

    Ik ben geinteresseerd.

    Alleen moet ik eerst vragen of dit betaald werk is?

  • maria

    Hallo Wendie,

    kwam toevallig uw mail tegen op het net en misschien kan ik jou helpen, wie weet. Ik ben een kunstenares en geef al jaren lang workshops. Nu maak ik veel vrij kunst, heb een stichting voor kunstenaars opgezet, en ben nu al twee jaar zelfstandig ondernemer. Daarnaast geef ik schilderles en graffitiworkshops. graag zou ik willen reageren op jouw atvertentie meer willen weten over waar het, wat er verwacht word, en wat de tegenprestatie zou zijn. Het lijkt mij een erg mooie klus. Hoop nog van u te horen.

    vriendelijke groeten maria bouwhuis

    mariabouwhuis@live.nl

    balkfinne 8

    8711 AW Workum

    tel. 06-38224462

  • Gena-art

    Origineel handgeschilderd schilderij (alle schilderijen zijn uniek),

    De zijkanten zijn ook meegeschilderd zodat het schilderij ook zonder lijst (direct) opgehangen kan worden. Bij aankoop van elk schilderij krijgt u een certificaat van echtheid.

    De foto's geven helaas niet alle details en de kleuren helemaal goed weer. De kleuren zijn in het echt veel mooier. Het is echter niet mogelijk om alle details en de kleuren digitaal helemaal goed vast te leggen. Daarom kunt u altijd bellen om de schilderijen te komen bezichtigen. .

    Voor meer informatie kunt U mailen:

    Email: info@gena-art.nl

    Website: http://www.gena-art.nl