Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Atelierruimte in Rotterdam voor 160,- euro p.m. inclusief

  • FMT vastgoedbeheer

    Beste lezer,

    Wij zijn een vastgoedorganisatie die het tijdelijk beheer van onroerend goed door het gehele land realiseert. Op dit moment hebben wij in Rotterdam nog een aantal atelierruimtes vrij voor 160,- euro per maand inclusief gas, water en licht.

    Mocht uw organisatie mensen kennen die op zoek zijn dan kunnen zijn contact opnemen met onderstaand telefoonnummer of mailen naar:

    denhaag@fmtvastgoedbeheer.nl

    Men kan zich ook meteen inschrijven via onze website: www.fmtvastgoedbeheer.nl

    FMT Vastgoedbeheer

    Tel: +31(0)70 3352030

    Info : www.fmtvastgoedbeheer.nl

  • Martijn Buijnsters

    Beste heer/mevrouw,

    ik ben muzikant/beeldend en naarstig op zoek naar een atelierruimte in Rotterdam!

    Helaas kan ik op jullie site nog niet in R'dam inschrijven…… (vestiging staat er nog niet)

    Bij deze wil ik dat wel doen.

    Groet,

    Martijn

    www.martijnbuijnsters.com

  • piet rogie

    Hallo, ik moet mijn huidige studio per 1 december verlaten, dus zoek ik per direct een redelijke ruimte, van ongeveer 30m met genoeg licht om te kunnen schilderen. misschien kunt u mij helpen?

  • cor teunissen

    geachte mevrouw/mijnheer; als full-time werkende man ben ik op zoek naar een ruimte waarin ik kan wonen en vooral fitnessen. ik heb een hoop professionele fitness apparatuur en wil graag thuis trainen.graag in de regio rotterdam of vlak bij mijn werk in zoetermeer. vrgr.cor

  • Roos Hobé

    Ben evt. geïnteresseerd in een atelierruimte in Rotterdam, groet Roos Hobé

  • Agnes Lems

    Zou heel graag een atelier ruimte hebben (kunst) misschien kunt u reageren anders bel ik jullie ? 0616664278 vr gr agnes lems

  • Agnes Lems

    Zou heel graag een atelier ruimte hebben (kunst) misschien kunt u reageren anders bel ik jullie ? 0616664278 vr gr agnes lems

  • J. de korte

    Omdat ik weinig in mijn werkruimte ben, kan ik deze goed delen met iemand. De ruimte bevindt zich in het Groothandelsgebouw, naast het Centraal Station, Rotterdam.

    Overname (en dus vestiging) van de gehele werkruimte is ook mogelijk.

    Misschien ben jij geïnteresseerd of weet je iemand anders?

    Per direkt te betrekken.

    Graag iemand die “schoon” werkt (bij delen van de ruimte).

    Vr.gr. Jacobien de Korte/ Buro3A