Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

a. borsari

  • jos

    Wij hebben een schilderij van A. Borsari, maar we kunnen nergens geen info vinden over deze schilder.

    Weet iemand hier meer over?

    Dit schilderij is minstens 100 jaar oud.

  • elly simon

    he hallo

    nou ik heb ook n schilderij van a.bosari

    volgens mij komt het uit indonesie.het stelt voor n rieten mand en daar vallen peren uit.het heeft veel geleden,,maar wegooien vind ik ook zo zonde,heb jij n idee???

    t heeft geen emotionele waarden,maar komt uit de spullen van mn schoonouders,en dat waren indo,s

    ik hoor t mischien nog welleens

    elly simon

  • JPR

    There are hundreds of “paintings” signed by A.Borsari out there, but there is no information about the artist whatsoever.

    I believe that they are industrial reproductions made on canvas of other artists creations. It's usual to have a monogram with the letters RAS or AS close to the signature, I am trying to find out what that means.

    The painting described by Elly Simon could be one like this one: http://www.priceminister.com/offer/buy/80248388/2-nature-morte-signee-a-borsari-xixeme-peinture.html

    Good luck!

  • Geurts Isabela

    beste ik hebe ook een schilderij van A Borsari met drie spelende kinderen spelende in landschap met schaap.

    Heb jij al info gekregen buiten deze wat er reeds vermeldt staan

    Groetjes

    Iesje